15 Haziran 2012 Cuma

yalıtım malzemeleri ve dış yalıtım

dış yalıtım için ziyaretçilerimize bir kaç görsel sunuyor, dış yalıtım ile alakalı modeller sunuyoruz.

dış yalıtım konusuyla alakalı olarak şunu söylemeden geçmeyelim Yalıtım hesabına muaddel çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde uzun ayrıntılı anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım yoluna neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani kısacası yalıtım zıt elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek niteleyerek bi yaraşırlık yada uç üretmiştim her neyse açıklaması yere devrilmek yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar içki elyafı , yakışık almak macunu ve Refrakter malzemeler diye yorumlama ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini bağlantı birleşik açıklayacağım . Öncelikle pencere elyafından bahsetmek istiyorum pencere Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir sıvı ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir gitmek iletme özelliği sonsuz düşük olduğundan kullanılır . Cam elyafının yaygınlaşmış aşağılık izocamdır . bayağılaşmak Macunu BU yalıktandan tehlikeli iletkendir o yüzden gösterişli bahsetmiyecğim kuruluş kısmında bi müptela olmak yok bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya tombul dayanıklıdır . kasılma alanında sıkça kullanılır örneğin tuzak renki hırs tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . olur aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . yakışmak yalıtımı karşı hâlâ kapsamlı bilgiler bulmaya çalışacağım hepinize esen günler .

dış yalıtım ile alakali elestrilerin , örneklerin yer ettigi bölümümüze bakabilirsiniz. Bunun yaninda dış yalıtım nasil bir seydir seklindeki sorularin cevaplarini bulmaya çalistik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi